Vihdoin ja viimein sain väkerrettyä uuden avattaren itselleni Radolaan. Edellinen olikin jo turhan jouluinen. Tälläinen siitä syntyi:

Olen itse lopen kyllästynyt palelemaan, joten tahdoin että ainakin tipulla on lämmin, joten piirsin sille lämpöisen villapaidan, tumput ja pipon. Sukat tosin unohdin, enkäpä tipun posket ovat siksi niin punaiset...