Vihdoin ja viimein sain väkerrettyä uuden avattaren itselleni Radolaan. Edellinen olikin jo turhan jouluinen. Tälläinen siitä syntyi:

Olen itse lopen kyllästynyt palelemaan, joten tahdoin että ainakin tipulla on lämmin, joten piirsin sille lämpöisen villapaidan, tumput ja pipon. Sukat tosin unohdin, enkäpä tipun posket ovat siksi niin punaiset...
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.