Kuten olen kertonut, moni on minua muualla luullut muotibloggaajaksi. Joten, leikitään nyt muotibloggaajaa sitten (etenkin kun noin kuusitoista ihmistä on ruinannut sitä).

Suurin ero muotibloggaajilla ja minulla lienee se, että heillä on rahaa käytettäksi vaatteisiin, minulla ei (eikä muuten oikeastaan mihinkään muuhunkaan). Toisekseen, minä en katso, mikä on muodissa, vaan pidän sitä, mikä itseäni miellyttää.


Vaatevarastoni koostuu hameista ja lyhythihaisista puseroista (koska en ikinä löydä kivoja pitkähihaisia), joita ryydittävät muutamat villatakit ja bolerot. Viimeisin hurahdukseni on valkoiset hameet, joita minulta löytyy kolme, ja lisää tulisi, jos olisi rahaa ostaa.


Tässä yksi tämänhetkinen lempiasuni, tai no, yksi variaatio siitä:1248359612_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kuvassa yksi kolmesta valkoisesta hameestani, joka löytyi H&Mn alerekiltä huikeaan 3 euron hintaan. Pusero on myös H&M, missä se maksoi kokonaista 5 euroa. Koru on ostettu Tukholmasta pressireissulta, hinta oli 10 kruunua eli noin yksi euro.

Tuon tapaisia paitoja kaapistani löytyy useita eri väreissä, ja lisää on tulossa heti kun on rahaa- eli ehkä vuonna 2012