Kun aloitin tämän blogin ajattelin että tässäpä hieno keino kertoa myös muusta kuin Simsiin liittyvästä elämästäni. No, jokainen tätä blogia lukenut tietää, miten vähän se on toteutunut, mutta ehkäpä parannan tapani? Kaikkiahan ihan taatusti kiinnostaa, mikä on lempivessapaperimerkkini, missä syön lounaani ja mitä teen esimerkiksi näin sunnuntain ja maanantain välisenä yönä! 

Normaalisti tähän aikaan nukkuisin jo kuin porsas nähden todennäköisesti vainoharhaisia unia työstäni, mutta olen nyt minilomalla porukoideni luona, joten sen sijaan kuuntelen yhden pors... äitini kuorsausta ja istun koneella. Miniloma loppuu keskiviikkoon, jolloin työn raskas raadanta taas alkaa, ja itse asiassa olen koko viikonlopun tehnyt toisen duunini juttuja ja etäillyt ykköstyönikin osia. Siis, siltä osin mitä olen ehtinyt, sillä vanhempien ohjelmatoimisto on pitänyt minut kiireisenä kaikenkarvaisten aktiviteettien parissa, ja lisäksi olen juossut pää kolmantena korkona pitkin maita ja mantuja tapamaassa kotikonnuille jääneitä ystäviäni, koska itseänäisen elämäni ja kotikontujeni väliin on kuitenkin jäänyt useampi sata kilometriä. Jokainen tapaamani ystävä on pitänyt tavata erikseen koska he eivät tunne toisiaan, joten meno on mennyt melkeinpä sekuntikellon kanssa juoksemiseksi. Tekisi mieli polkea jalkaa ja antaa kotiläksyksi heille "Sillä aikaa kun olen poissa, ystävystykää että teitä on helpompi tavata, grr!"

En ole vieläkään saanut Photaria uudelle läppärilleni, joten olen kuin kynsille lyöty, byähäää! Enkä lataan huomenna kokeiluversion ihan sillä että saan lopultakin polkaistua käyntiin Radosimsin perinteiset kisat;) Tai noh, ihan rehellisesti sanoen huomenna en ehdi, enkä ylihuomenna, mutta... ääh, kuka haluaisi antaa minulle vähän lisätunteja vuorokauteen, nyt niinkuin siis pian?

Blogataan siitä suosikkivessapaperimerkistä sitten myöhemmin. Nyt, kauniita unia.