Minulla on uusi kirjekaveri! Hän on jo toistuvasti muistanut minua sähköisillä kirjeillä. Ihka ensimmäisessä hän kertoi, että kun asentaa uusia lisäosia koneelle, se vaatii koneelta enemmän tehoja. Katselin moista meiliä hyvän aikaa ihan ulalla "Mitä, mitä, mitä", en suinkaan siksi, etten olisi asiaa tiennyt, vaan vallan siksi vain, että koetin ymmärtää, miksi joku kertoo asian minulle. Lähetin paluupostia saadakseni selville, miksi hän kertoi tämän minulle ja olettiko hän sen vaikuttavan johonkin.

Kirjeystäväni vastasi että minun on hyvä tietää se, ja lisäsi huolehtivaisesti että lisäosa tarkoittaa "ep yms". "Hauki on kala" keskustelu oli mennyt jo niin mielenkiintoiseksi, että edelleen vastasin tähän, jolloin ilmiselvä herrasmies tähdensi käyttäneensä "ep yms" nimitystä (ep ilmeisesti viittaa "Expansion packageen"  eli lisäosan englanninkieliseen nimitykseen) jotten "sekoittaisi sitä esim. Storesta tai Exhangesta ladattaviin juttuihin".

Kiittelin häntä kovasti moisesta auttavaisuudesta, mutta katsoin aiheelliseksi kuitenkin huomauttaa, että kun on puoli vuosikymmentä puskenut hommia Simsin parissa, tuollaiset asiat kyllä tietää.


Odotan innolla uuden kirjeystäväni vastausta!