Nyt vieraskirjan poisto alkaa näkyä. Sain mailin, jossa kysyttiin, onko Sims 3 peliin tiettyä koodia. Vastasin, että lukisi hitto sivuja, ja että en vastaa sähköpostiin. Paluuviestillä sain marinaa, että miksi perustin sivut, kun en vastaa sähköpostiin... ei hyvää päivää! 

Kerrataanpa: 
1) Minun ei ole pakko vastata mihinkään
2) Sivuilla lukee, etten vastaa sähköpostiin.
3) Minulla on oikeus päättää, mitä sivuillani lukee.

Samassa viestissä esitettiin myös seuraavia, syvämietteisiä mietteitä:

"Mikset vois tehä vaik jtn suoraan jotain laatikkoo mihi voi laittaa kysymykse ja sit voisit vastailla, nii ei tarttis käyttää tämmöst tyhmää sähköpostii."

Opetaanko idiotismia ja uusavuttomuutta nykyään koulussa? Päähäni ei mahdu, miten tyyppi on onnistunut poimimaan sähköpostini sivuilta lukematta kohtaa VIERASKIRJA. Ja, mitään muutakaan. Ja on pokkaa kitistä, että mikset vastaa. Mitä ei itse lue, oikeasti? Pakko kai ottaa sähköpostiKIN pois.

Lukekaa ihmiset sivuja. Oikeasti.
Tai soittakaa EAn tekniseen tukeen.

JOS asiaa ei lue sivuilla, ei löydy Googlella, ei lue opasvihkosessa, ei koske teknisiä asioita ja siihen ei saa vastausta foorumilla, sitten voi ehkä harkita, että laittaa minulle mailia. Muussa tapauksessa ei.
Se, että minulla on sivut, ei oikeuta teitä käyttäytymään miten tahansa. Se, että minulla on sivut, ei velvoita minua vastaamaan sähköpostiin. Minulla on oikeus sanoa, etten vastaa sähköposteihin, ja en vastaa, jos en halua, piste.